27 Nisan 2012 Cuma

Ayşe Özyılmazel Ve AliTaran Boşandı 27 Nisan 2012


 Bakırköy 2. Aile Mahkemesi, tarafların katılmadığı duruşmada, ”evlilik birliğinin temelden sarsıldığı” gerekçesiyle ilk duruşmada tarafların boşanmalarına karar verdi.
www.bizdevar.blogspot.com
Ayşe Özyılmazel Taran’ın avukatı Hasan Demirel, AA muhabirine yaptığı açıklamada, tarafların evliliklerinin bir yılı doldurmadığını belirterek, müvekkilin maddi ya da manevi bir talebi olmadığını, duruşmada bir kişinin tanık olarak dinlenildiğini ve boşanma kararı verildiğini kaydetti.

Ayşe Özyılmazel-Ali Taran çifti boşanma kararı aldı. Özyılmazel, "Kalbimle çıktığım yolun sonuna aklımla geldim" diye konuştu

Geçtiğimiz Temmuz'da nikah masasına oturan Ayşe Özyılmazel-Ali Taran çifti, evliliklerinde bir yılı doldurmadan boşanıyor. Çift, 'anlaşamadıkları' gerekçesiyle uzlaşıp ayrılma kararı aldı. Özyılmazel boşanma dilekçesini dün mahkemeye verdi.

İKİMİZE DE HAYIRLI OLSUN

Çiftin üç haftadır ayrı yaşadığı, dostları ve ailelerinin boşanmamaları için büyük çaba harcadığı öğrenildi. Ayşe Özyılmazel, "Bu konuyla ilgili tek söyleyeceğim şu: Kalbimle çıktığım yolun sonuna aklımla geldim. Bu kararın her ikimiz için de hayırlı olmasını diliyorum" diye konuştu.

BUGÜN BOŞANIYOR

Ayşe Özyılmazel, avukatı aracılığıyla dün boşanma davası açtı. Taraflar birbirlerinden hiçbir talepte bulunmayacak. Dava bugün görülecek. (SABAH)
www.bizdevar.blogspot.com
EVLİLİK İYİ BİR ŞEYDİR ÇÜNKÜ...’
“Evlilik iyi bir şeydir çünkü; Herkesin ille de bir kez evlenmesi gerekir. Kendi kendine baksın görsün. Aile olmak güzeldir. Eğer yakalanabilirse güven duygusu harikadır. Çocuk yapılır. Çocuk yapmak herhalde şu dünyada yapılabilecek en iyi harekettir. Annen ve arkadaşlarının ‘Şu kız da bir evlenemedi gitti, huysuz mu ne?’ bakışlarından kurtulursun. Hep iki kişilik düşünürsün. Eğer mutluluğu yakalamışsan asla yalnız hissetmezsin. Diyeceğim şu ki; çift olmanın tadını çıkarın canlar.”

AİLE AYRILIĞA NE DEDİ?

Oya Germen (Annesi):
NE YAŞADILAR BİLMİYORUM
Üzüldüm, güzel bir durum değil. 30 yıllık evliliğim bitti, onunla ilgili bile konuşmadım. Kızımın biten evliliğiyle ilgili konuşmak bana yakışmaz. Zaten ne oldu ne yaşadılar bilmiyorum, evlilik iki kişilik bir şeydir.

Neco (Babası):
BU KONUDA BİTARAFIM
Benim bir şeyden haberim yok, sizlerden duyuyorum. Bu ayrılık konusundan bitarafım.

Esin Övet (HT Magazin Yazarı):
BEKLENEN SON ŞAŞIRMADIM
Evlilikleri tahminlerin ötesinde bile sürdü diyebiliriz. Çünkü, temeli asla sağlam kurulmayan, yalnızca kadının kendisinden söz ettirmek için yaptığı bir evlilikti. Ayşe gösterişli bir yaşam beklerken hayatında hiçbir değişiklik bulamadı.

Zafer AKBAŞ/ MAGAZİN

‘ALİ AYAK UYDURAMADI’
Taran ile Özyılmazel’in boşanma kararı alma sebebinin Ali Taran’ın, sosyal yaşamda Ayşe Özyılmazel’e ayak uyduramaması olduğu iddia edildi. Özyılmazel geçen hafta katıldığı Ayaklıgazete adlı internet sitesinin ödül töreninde eşi Taran’ı şu cümlelerle şikâyet etti: “Kendisi sinemaya gitmez, tiyatroya gitmez, konsere gitmez, kitap okumaz, restorana gitmez, spor yapmaz. bütün gün evde oturur.” Özyılmazel, gazetedeki köşesindeyse eşinin sosyal olmadığını, kendisine “Neden kitap okuyorsun?” diye sorduğunu da yazdı. Çift, boşanma kararı sonrası telefonlarını kapattı. Özyılmazel, Twitter adresinden bir süredir veda mesajları yazıyordu. Özyılmazel bir twit’inde “Kafa nereye biz oraya”, başka bir twit’inde de “Gideceğimiz tek yer havaalanı” yazarak mesaj vermişti.

milliyet.com.tr